Profesjonell Magento support

Vi tilbyr support til alle våre kunder, både på Magento programvaren og teknisk support. Som den største totalleverandøren på Magento i Norge får vi inn veldig mange henvendelser hver eneste dag, og det kan derfor enkelte ganger ta noe tid før du får svar. Alle saker blir uansett alltid registrert og fulgt opp, og besvart så raskt som overhodet mulig. Kunder med Serviceavtale har prioritert support.

2 - Kontakt support

Vi har tilgjengelig kvalifisert support-personell fra 0800-2300 alle hverdager og 1000-1800 i helger og helligdager.

Haster ikke? Bruk epost support@trollweb.no

Åpningstid: 0800-1600 man-fre. Normal responstid: 1-2 dager

Haster? Ring +47 51215300 (tast 1)

Åpningstid: 0900-15:30 man-fre. Legg igjen ditt nummer for å bli ringt tilbake.

Kritisk feil utenom arbeidstid?

Ring vakttelefon +47 47230804 for å få umiddelbar hjelp. Tilgjengelig for kunder med Serviceavtale.

Priser forbundet med support

Alle henvendelser loggføres og faktureres normalt etter medgått tid. Eventuelle feil i våre standard-moduler eller i tilpasninger som er priset til fastpris blir ikke fortløpende fakturert. Support faktureres etterskuddsvis pr mnd. Alle henvendelser blir registrert som minimum 0,25t (15 min).

Support på Magento Enterprise

Kunder som kjører Magento Enterprise har inkludert Gold Support fra Magento Inc. (ikke fra Trollweb), men får selvfølgelig også bruke vår standard Magento support.

Har du Magento Enterprise? Klikk her for å opprette en ticket

Magento Serviceavtale

Mange av våre kunder velger å ha vår Serviceavtale, som gir utvidet tilgjengelighet på kvelder og i helger samt prioritert support på dagtid. Serviceavtale gir altså en vesentlig større trygghet ift å få tak i kvalifisert personell også utenfor normale åpningstider.

Bestill Magento Serviceavtale her